czwartek, 12 lutego 2015

Rozdział 12 ~ Suknia cz. I

KOMENTUJCIE!!!!

W poprzednim rozdziale:
- Tylko ty o tym wiesz- powiedziałam nie pewnie.
- dlaczego mi wcześniej nie powiedziałaś?-  zapytał z troską w głosie.

- Nie powiedziałam Ci bo się bałam- odparłam, a Leon przybliżył się do mnie i zaczął gładzić mój policzek.
- Czego się bałaś?- w jego głosie słyszałam troskę.
- Odrzucenia i ... - nie dokończyłam bo mnie pocałował.


Jestem w pracowni Andreasa i pracujemy nad moją suknią ślubną. Jako księżniczka suknię miałam
już gotową, ale teraz jestem arcyksiężną, następczynią tronu, a to różnica. Andreas pokazuje mi wiele projektów, nie tylko na papierze, te szpilki kłują.
Nie mogę, się na żadną zdecydować, aż zobaczyłam projekt idealny na mój ślub. Suknia w kolorze bardzo jasnego cappuccino z trenem i koronką. Jest po prostu idealna!!!!
- Ja chcę tą- wskazałam na sukienką na manekinie.
- Doskonały wybór pani- Odrzekł Andreas.- Mierzymy? - zapytał.
- Ty się jeszcze pytasz? Jasne- krzyknęłam uradowana.
- Suknia jest wspaniała, jak leży?- zapytałam patrząc w lustro.
- Idealnie Pani.- odparł.
- Wyglądasz zachwycająco- odparła moja matka, która właśnie weszła. Uśmiechnęłam się na jej słowa.
Wyglądam jak królowa- pomyślałam i wyobraziłam sobie Leona w ślubnym garniturze... Będzie wyglądał wspaniale.
- Violu, mam oś dla ciebie- odparła moja matka- Wiem że masz arcyksiążęcą tiarę, ale pomyślałam, że zechciałabyś założyć tiarę, w której twoja stara matka brała ślub.- Powiedziała i podała mi śliczne pudełeczko z napisem " Najważniejszy dzień w Twoim życiu".- Dostałam ją od mojej Matki, otwórz kochanie.  Podniosłam delikatnie wieko i zamarłam....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
12 w waszych rączkach
następna część jak będzie co najmniej 10 komów, wiem że potraficie, nie liczę podwójnych czy potrójnych komów od jednej osoby. Jeden nick = kilka komów jako jeden
Pozdrawiam V.V.

8 komentarzy:

  1. Dopiero odkryłam Twój blog i jest ...
    WSPANIAŁY !!!!!!!!!!!!!
    Czytałam wszystko jednym tchem !!!
    Czekam na next :*
    Twoja nowa czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny.
    Czytam od dzisiaj.
    Viola- arcyksiężna
    Andres- projektant
    Jestem bardzo ciekawa...
    jak wygląda tiara.
    Czekam na NEXTA

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz wersje dla komórek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bo po ostatniej akcji za bardzo się zdenerwowałam

      Usuń
  4. Wspaniały rozdział!
    Naprawdę, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanki czekają na nowy rozdział. Wybacz, że nie komentuję, ale nie mam konta na blogspocie :c a na anonimie to głupio. LOVVVVEEEEE!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy