poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nie wierzę!

Pod rozdziałem 11 jest tylko 8 komentarzy, a pod postem informacyjnym 11.
Nie mam pojęcia dlaczego tak jest i chcę się dowiedzieć więc odpowiedzcie mi na t proste pytanie:
Dlaczego rozdział ma mniej komów niż notka?
Nie musicie pisać jakichś długich komów czy czegoś takiego. Wystarczy że napiszecie :) to jak wam się podoba a jak nie to :( to. Wystarczy tylko to, naprawdę. Jestem zawiedziona że pod OS-em jest tylko 1 kom:(. Nie wiem z czego to wynika. Blog będzie otwarty, ale zablokowana jest funkcja kopiowania
Pozdrawiam V.V.:)

3 komentarze:

  1. Cześć Skarbie przepraszam ze nie komentuje ale musiałam wszystko przeczytać. ☺ piszesz cudownie. ☺ wiem ze to nie możliwe ale zajrzysz? To by było moje marzenie. ☺ blog jest o Fedemile ale oczywiście głupia Julka nie zmieniła adres. ☺ cczekam jeśli to realne leonettalovestoryjulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Ja też przepraszam, że nie komętuje ale Twój blog znalazłam niedawno. Piszesz super opowiadanie, bardzo mi się podoba i wgl. Od teraz obiecuje, że wszystko co będziesz dodawać będzie przezemnie komnięte :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy